cerkezkizi59 Bebeğim 5 günlükken sağlık ocağına gittiğimde ebem kesinlikle mama kullanmayacaksin dedi bende ona istinaden mamayı bıraktım neyse bizde kalça cikiklihina randevu almak için devlet Hastanesi’ne gittik bebeğimin 17 gunluktu kilosu doğum kilosuunjn altına dusmus doktor kan değerlerine baktı karaciğer enzim degerleri yuksekmjs bana mamaya başlattı neyse 20 günlükken tekrar hastaneye gittik karaciğer enzim degerleri biraz düşmüş ama doktor sekiz gün sonra normale dönmezse gastreentoroljiye gondercem dedi çok korkuyorum tecrübeli annelerimiz başınızdan gectimi bu durum
Sofia2020 Ne desem korkunu hafifletemem ama sakin olman lazım . Gastoentereolji bakmalı , sorun yoksa metabolizma bakmalı , ordada sorun yoksa nöroloji bakmalı genetiknsorun ola bilir de hafif bişeyde ola bilirde
cerkezkizi59 Sofia2020 inşallah öyledir kan deverlerini üç doktora yorumlattim ucude aynı şeyi söyledi bebek aç kalmış susuz kaldigi için değerleri yukselmis dediği için biraz içim rahatladı mama ve meme şeklinde devam edin normale donecektir dedi doktorlar bakalım Allah’a emanet
cerkezkizi59 durununannitoskosu bana sordu günde kaç kez mama veriyorsun dört dedim iki gündüz iki gece bu ne ya dedi herkes mamaya takmış dedi böyle senin sütun gelmez dedi bebeğinin sarilik tehlikesi geçmiş dedi verme mama dedi bende vermedim
Sofia2020 cerkezkizi59 sütünü vermeye çalış mutlaka diğer bölümlere de götür metabolik rahatsiziliği ola bilir farklı raporıu mama başlata bilinir ve s . İhmal etme sütüne devam et