zehra_03800 8 buçuk aylık hâlâ gaz sorunumuz devam ediyor. Uykusundayken sürekli ağzına gazı geliyor kaldırıp çıkarmam gerekiyor normal mi daha böyle olması sizinkilerinde mi oluyor öyle?
Marsila zehra_03800 bizim Max 6 ay sürdü hala mızmız bir bebek orası ayrı acaba alerjik bir bebek mi sizinki Allah yardımcın olsun umarım geçer