Junioraras61 kızlar kullaanan varmı hangisini kullanıyorsunuz ben şuan xiomi c200 aldım ama bir kararsız kaldım gelmedi henüz keşke c300 mu alsaydım dedim birde kaydetmw işlemi nasıl oluyor saklayabiligormuyuz