Marsila
Çok şaşkınım şu an sizi hep uyuz postlarında görüyordum, hatta bende de doğum sonrası kaşıntı başlamıştı kabarma oluyor sonra kendiliğinden geçiyordu hala devam ediyor ara ara kaşıntı özellikle epilasyon sonrası kaşıntıdan ölüyorum. Sizin belirtileriniz neydi kabarma oluyor muydu kaşıntı sonrası?