Kizlar rofle yaptirdim herzaman cok guzel olur yakisirdi bu sefer tonunu tutturamadi cok kotu oldu orda duzelttrneye calistim ama cila yapdikca renk dahada kotu oldu acik sari sanki boyle normal boya icin alt zemin actirirsinda civciv gibi olurya oyle bisey bayada sık atti paketleri ana sacim neredeyse gorunmuyor .diyecegim suan evde ustune kendim bi renge boyasam nasil olur acik renk sonucda baya iyi tutmazmi evde yapsam fikirlerinizi bekliyorum