Kızım 1 yaşına girecek bir hafta sonra.Şimdiye kadar hiç telefon ve televizyon izletmedim yani tv hep açıktır ama dikkatini çekmez fakat son zamanlarda Kayınvalidem yemek yemediği zamanlarda telefon izletmeye başladı ben yokkende yapıyormuş ve yanımdayken bugün yine yemek yedirirken açtı rahatsız olduğumu dile getirdim fakat o kadarla bişey olmaz gibi bişeyler söyledi benim nasıl bir yol izlemem gerekiyor bundan sonra için