sevdaugrl Kızlar eczacim bu markayı çok övdü ben uzun zamandır boykot ürünlerini tercih etmiyorum bu mama da yerli üretim deneyip memnun kalan var mı aranızda?
livanurvealpinannesi61 sevdaugrl hiç duymadım yeni mi çıktı. Boykot ürünü olmayan mamalar var. Bebeğiniz mama seçiyorsa yapacak bişey yok malesef. Sadece aptamil içen bebekler var mesela.