KuzeyinAnnesi03 Yenianneyimm baş ucuna Cevşen ve yasin koyun hep 4 aydır hiç kaldirmadim beşiğinde duruyor ve küçük bı nuska var Eyüpten almıştım tavsiye ederim canım.
KuzeyinAnnesi03 denizzalp olsun canım gelip kalmışlığım var bende Afyonlu sayılırım 🥰 bugün bı arkadaş daha Afyonlu sandı beni 🥰
denizzalp KuzeyinAnnesi03 03 ü görünce yapıştırmıştir oda hemen etiketi😂 afyonlular sıcak kanlidir hemen sahip çıkarlar ☺️
1gulceninannesi Yenianneyimm ben emzirirken kendi kendime alışkanlık edindim 3 Ayetel kürsü 3 felak 3 nas okuyup üflüyorum. Annem de 7 kere ayetel kürsü oku korur der hep. Bazen de öyle yapıyorum.
KuzeyinAnnesi03 denizzalp evet çok iyiler çok severim memleketimin her yer çok güzel çok iyiler 🥰 çok gezmişimdir hangi il e gidersem gideyim her güzel karşılanıyorum