mlkksc Yeter ki aç kalmasınlar. Ben 2,5 yaşına kadar emmişim annemi ama kardeşime 6 ay zor emzirmiş tutturamamış ne yaptıysa. Tabii ki aç kalmasın bağı da hallederiz bir şekilde sonuçta bebek ona verilen sevgiyi hissediyor. Biberonla mama veren annenin bebeğin gözlerinin içine bakıp gülümsemesi mi bağlar yoksa emziren annenin gözünü telefondan, tvden alamaması mı ben herhalde postu açarken fazla içerlemiştim. Çok teşekkür ederim bütün destekleyen yorumlar için. Allah hepimizin bebeğine sağlıklı güzel ömür versin 🩵