Merhaba. Aynı yollardan geçtim. Bebeğim 4 ay silikon uçla emdi. 4. Ayında mememi tuttu. İzlediğim yolu anlatayım. Her emzirmede ilk kendi mememi teklif ettim ama herrrr seferinde. O da hep reddetti. Silikon olmadığını fark ettiği anda çığlığı basıyordu. İnatlaşmadım hemen silikonu taktım öyle emzirdim. 4 ay boyunca her emzirmede ilk kendi mememi teklif ede ede bi gün kendiliğinden tuttu. O gün bugündür silikona by by dedik. 9,5 aylık şuan. Pes etmeyin ve her emzirmede inatlaşmadan kendi memenizi teklif edin. Benim göğsümün ucu hiç yok denecek kadar dümdüz. Ama bebek öyle bir beceriyor ki emmeyi. Yani şuan sizin memenizi almamasının sebebi göğüs ucunuz olmadığından değil aslında kolaya kaçtığından ve alışkanlığından. Bebek zaten kahverengi yeri komple emiyor uçla çok alakalı da değil aslına bakarsanız. Kolaylıklar diliyorum umarım bırakırsınız🙏 zorluğunu çok iyi bilirim. Biraz sabır