Kızlar selam,
Oğlum 6,5 aylık sürekli kusuyor. Yedikleri ağzına geliyor. Doktorlar 6 aylıkken geçer dediler bir türkü geçmedi. Kullanmadığımız şurup ve mama kalmadı.
Aptamil AR ve ek gıdadayız ama doğduğundna beri var. Varmı böyle yaşayan varsa dhaa ne yapmamız gerek nolur bir çözümm..