Yaklaşık 10 gün önce emzireyi bıraktım ne yaparsam yapayım emmedi zaten sütüm de kesilmeye başlamıştı 10 gündür toplam 100ml süt sağdım 3 günde bir göğüslerim doluyordu öyle sağıyordum 2 gündür iki koltuk altımda da kocaman bir şişlik var dışarıdan bakınca şişlik görünüyor onun dışında bir şey yok bu şişlikler sütle alakalı falan olabilir mi ne bileyim memeye yakın ya belki alakası vardır diye düşündüm aklıma başka bir şey gelmiyor birde çok acıyorlar sanki kocaman bir sivilce ama içinden çıkamıyormuş gibi anlamadım