Merhaba anneler… 31 aylık kızımla emzirmeyi sonlandırmamız 1 hafta olacak. Bu sürece başlarken kafamda 1 aylık bır sureç vardı ama cok hızlı ilerledik ikimiz içinde hayırlısını istedim hep allahtan belkide hayırlısı boyleydı. Ama içim buruk cok duygusalım yanlıs mı yaptım diye hep kendımı sorguluyorum.
Cok fazla memeye düşkündü kızım hatta azaltarak sonlandırabılecegımız aklımın ucundan dahı gecmezdi ama asla tıksındırmek kotu hatırlamaması tek dileğimdi cok sukurde öyle oldu.
Sürecimiz başladıgında ilk günü direk emme sayısı 5 e indi her meme dediğinde oyaladım hep dışarı çıktık
Sabah
Öğle uykusu
Oğlen uyandıktan sonra
Akşam
Bide uyumak için emerdi.
Sonraki günlerde oyle oldu
Bi türlü bu standart emmeleri atlayamadık
Memeyle uyurdu kızım ve bütüüün gecede agzında olurdu agzından cıktıgında uyanırdı. Ama 3. Günümüzde akşam uyurken emdiğinde yastıgına yatırdım yanağıyla oynarken tesadufen uyudu ve bu şansımı kaybetmemeliyim dedim diğer akşamlarda öyle yaptım ama direndi uyumamak için memeyle uyucam diye agladı ama bi şekilde uyudu. 1 haftayı bu sekılde tamamladık. Yeni haftaya bebek arabasında uyutmaya niyetlendim ve ıkı saat gezme sonucunda uyutmayı basardım uyandı parka surdum 2 gun bu sekılde yaptım ve emme sayısı sabah ve aksam uyurken olmak uzere 2 ye dustu. Carsamba gunu kahvaltı planı yaptım o gunu sabah emmesınıde atladık ve o gunu hııııc meme demedı aksam uyurken emdi sadece perşembe günüde aynı sekılde kahvaltı planı yaptım butun gun dısardaydık o gunu hep meme dedi ama oyalandı akşamsıda emzırmeden uyutmayı denedım gece 3 oldu en sonunda uyudu ama benm içimde bi his emcek emmeden uyuyuyamaz umudu vardı ama emmeden uyumuştu sonradan dank etti son emmemizi yaptığımızdan haberım yoktu cok uzuldum pısman oldum doya doya emzırememiştim 😥 içimde bir his güzel vedalaşamadık sanki 😥 çünkü evdeyken öğle uyku sonrası emzirmelerini atlamak için cok direndim ozamanlar cok agladı bana neden meme vermiyosun beni neden aglatıyorsun dedi hep nefesı kesılıyordu aglamaktan😥sonra
Biz 3 günü coook güzel bir sekılde atlattık gündüz hiiiç emmeedi sadece gece uykularında 3 gece emzirdim
Ama 4. Günü akşamı o krizi yaşadım çok kötüydü kendini yerlere attı ben memesiz uyuyamam bana neden meme vermiyosun falan diye bana vurmaya bile çalıştı😥 neyse 5 dakıkalık suren krızı atlattık sonra gulduk oynadık uyuduk. Sabah uyandıgında tekrar bır krız cok erken uyandı uykusunu devam ettıremedı o yuzden o krızde cok kotuydu. Hızlı davrandıgım ıcın mı bu krızler yasandı sızce tecrubelerı anneler 😥sizde boyle yaşadınızmı? Belkı ben boyle hızlı davranmazdım ama eşim sürekli boyle olmaz boyle bırakamaz sabır tası alıcam anca oyle bırakır dedi bende dahada hırslandım hep oyaladım hep dışardaydık o yuzdende bıraz hızlı oldu yoksa benı pes ettırecek dıyede korktum ınancımı hep yok ediyorsu😥