Arkadaşlar ben diğer dönem yani 2025 ocak ayında mazeret tayini yapmak istiyorum. Şu an köy okulundayım. Ama 3 yılım 14 ocakta doluyormuş. Atama başvuruları ise ilk hafta alınıyor. Ama MEB bu yıl 19 Ocağı baz almış, geçen yıllar ise 28 şubatı baz almış. Yani bu durumda ben eş durumu mazeret tayini yapabiliyor muyum ?