Gözyaşı kanalları tam çalışmadığı için oluyor çapaklanma sulanma şişme kızarıklık da görülebilir, ben kendi sütümden damlattım ve göz pınarlarına sürekli masaj yaptım hafif bası uyguladım hemen hemen her gün de yapmaya devam ediyorum. 1 yaşına kadar gözyaşı kanalları anca gelişiyormuş çapaklanma olması normal bu zamanlarda. Eğer içiniz rahat etmeyecekse göz damlası yazıyor doktorlar çocuk doktorunuza bi sorun isterseniz