Elifin-annesi bizimkide 3 tan 7 ye çıkartmak istiyor bizde kirayı elden veriyoruz balkon yok bişey yok afedersiniz bok gibi ev heryeri dökülüyor kabul etmeyeceğiz biz çıkartıyosa mahkemeyle çıkartsın 2 senedir bizimle uğraşıyor şimdide çıkarmak için uğraşsın bu arada 8 çok değil diyenler mesele 8 binin çok olup olmaması değil zaten bir anda 3.500 den 8.000 yapması