Merhaba arkadaşlar kızım ek gıdaya geçti ama kabız baya bugün akşam kakasında kan gördüm damla şeklinde değil baya büyüktü kakayla karışık ishal ya da sümüksü değil çok kabız sizce çatlaktan mı olmuştur ne yapmalıyım doktora götürmeli miyim yoksa zeytinyağı ya da önereceğiniz bir şey var mı teşekkür ederim 🤍