Bizde 3 aya kadar gaz sancısı çektik. Karın bölgesine bebek yağı ile sürekli masaj yaptık, YouTube da masaj videoları var onlardan uyguladık, havlu ısıttım koydum, gaz damlası gazomix çok iyi gelmişti. Bide bazen bebekler fazla emdiği için sindirmede sıkıntı çekiyorlar buda sancı yapıyor onun için sindirim damlası kullandık, arabada gezdirmekte rahatlatıyor, bazen bebek arabasının içinde evde gezdiriyordum en son olarak da bebek küvetinin içini ılık su ile doldurup gövdesini içinde tutuyorduk oda çok iyi geliyordu ve mutlu ediyordu.