Zlyha_7758 evet hatta yaşına girdikten sonra da bir "ben oldum "havaları ki sorma.
Hep bana düşkündü bir ara odadan çıkmama izin vermiyordu ( artık peşimde geziyor 😅) Evet istediği birşey olsun diye ağlama olayı benimkinde de var. Şu şekilde karar veriyorum sonuca. İstediği ona zarar verecek birşey mi? Cam soda şişesini alması gibi, çünkü bir yaş ile beraber atmaklar da çoğaldı ve atıp kırabilir. O halde istediği kadar ağlayabilir. Olmuyor o istediği. Ama koltukta koşabilir mesela ( yani bence 🥲). Genel olarak çok kısıtlayıcı bir anne değilim. Ve çevremdeki insanlara da bu şekilde yön vermeye çabalıyorum. Ve en önemlisi bunun geçici bir dönem olduğunu kendime sık sık hatırlatıyorum.. Size de bu yolda başarılar diliyorum fm❤ Bu arada oğlum 18 mayıs doğumlu 🙃