majko Hanımlar çok yakınımın düğünü var ve otel ortamı mecbur abiye giymek gerekiyor ve emzirme çocuğun uykusu durması dert…6bucuk aylık sütümü sağıp anneme bırakmayı düşünüyorum ama sağıcak ve ona yetecek kadar sütüm çıkar mı bilmiyorum bebeğim emiyor beni ama göğüslerim dolu değil yumuşak.Aklıma mama geldi bir akşam mama içse onu tok tutsa olur mu acaba sakin bir bebek ama hiç mama almadı kabul ederim hangi marka denemeliyim ne yapsam bilemedim sizce
Gulgok12 majko belki içmeyebilir . Önerim bi kaç kere emzirdikten sonra sağım yapın parça parça biriktirin
aybarsinannesi1107 majko muhakkak gitmeniz gereken bir düğünse bırakabilirsiniz. Ben bebivita kullanıyorum daha önce de sma kullanmıştım diğerleri pek tok tutmadı ve sevmedi oğullarım. Bir kaç kereden bir şey olmaz diye düşünüyorum tabi karar sizin.
Eylulbebek majko bence bırakmadan önce bırakır gibi emzirmeden mama deneyin o gün ilk denemeniz olmasın riske atmayın
majko Gulgok12 mecbur biraz sütü de biriktiricem ne olur olmaz diye süt arttırıcı şeyler yiyip sabahları sağım yapayım gece doluyor bazen bi göğsümden emziriyorum sadece
Beyzaveduru Önceki günden falan deneyin. Zaten sürekli emziriyorsnaız biberonu da tutmayabilir. En iyisi bir kaç gün önceden süt sağıp biriktirin, biberonla vermeyi deneyin evde. Mama sa hipp combiotic güzel kabul görüyor
majko Beyzaveduru Beyzaveduru evet bir gün deneme yapmayı düşünüyorum anneme bırakıp sokağındaki avmye gidicem test etmek için 😂 biberonuna su koydum içiyor tutuyor biberonunu ama tabi mama tadını sevmezse diye korkuyorum mecbur sütü de biraz biriktirip biberonla deneyeyim mama tavsiyeniz içinde teşekkür ederim
abidikgubudikisler majko ben mama vermiştim düğün salonunda. Düğüne girmeden arabada abiyemi üstten çıkartıp bolca emzirdim. Salonda mama yaptım verdim 1 kere içti zaten sonra hep uyudu 😂
majko abidikgubudikisler mama içen bi bebek mi yoksa sadece düğünde mi verdiniz hangi mamayı kullandınız bilmiyorum da tadını beğenirmiş diye
abidikgubudikisler majko hayır Canım sadece anne sütü alıyordu. Düğünde 1 kere verdim sonra çöp oldu zaten mama 😀 Aptamil aldım. 6 aylıktı oğlum. Biraz oburdur yani o yüzden mama meme fark etmez yeter ki karnım doysun diye düşünerek içmiş olabilir 😂😂
dugme majko bence tutar yanına iki üç tane al yeterli gelir acmadigin sürece sorun yok zaten daha sonrada kullanabilirsin