NatashaRomanoff Almaya başladınız mı? Kaç parça aldınız? Neler aldınız? Nerelerden aldınız? Önerilerinizi bekliyorum. 👀☺️
Simsimy NatashaRomanoff Hiç bir şey almadım daha. Birkaç parça dayısı alıp yollamış o kadar. İki şort, bir gömlek, bir tişört. B&G Store’dan.
Birprensannesi______ NatashaRomanoff yok daha almadık dün sadece 3tane kolsuz zıbın aldım civilin outlet bölümünden çnkü fiyatlar uçuş bide geçen yazdan kalma var bu sene pek almam öyle yani ama işte havalar düzelmedi burda (trabzon) 😊😊
Sonsuz18 NatashaRomanoff LCW den çoğunu birkaç parça da defacto’dan aldım ama ben Eylül ayında almıştım LC Waikiki’den kuponlarla DeFacto’da da hepsiburada’da indirim vardı
NatashaRomanoff Simsimy bende birşey alamadım sürekli bakınıyorum. Doğduğunda hediye olarak gelenler var ama yetmeyecek gibi dolabı temizledim bugün birşey kalmadı kızımın giyeceği. 😅 B&G eski bakan Nebati’nin ya hiç girmiyorum bile nasıl ürünleri kalıpları 😁
NatashaRomanoff Birprensannesi______ bizde ısındı bayağı bir bugün bozuktu ama alacağım yavaştan 🥲 dolabını temizledim kızımın küçülenleri seneye giyemeyecek olanları ayırdım baktım ki birşey kalmadı dolapta 😅
pinar61 Birprensannesi______ Akçaabat da e Bebek ve Cevahir e yakın olan e bebeğe de bakın uygun var bu tulum ve ayakkabı aldım yazlık 350₺
NatashaRomanoff Sonsuz18 çok iyi yapmışsınız ben daha o kıvama gelemedim büyük ihtimalle seneye yaparım önden alışverişi. Güle güle giyinsin 🙏🏻🩷
Simsimy NatashaRomanoff Oraları karıştırmayalım mağazadan soğumak istemem 😂 Ürünleri güzel, memnunum ben. Genelde hep oradan alıyorum.
Birprensannesi______ NatashaRomanoff hadi ya burası 2 gün güneşli 10 gün bozuk bakalim inşaallah düzelir ama çok çabuk büyüyor lar ayıralım derken kalmıyor tabi 🥺😢
Noname21 NatashaRomanoff ben aldım lcw nın bebek ürünlerini beğeniyorum yüzde yüz pamuk Pijama takımı tişört alt üst takımlar aldım 4-5 takım 3 pijama takımı aldım atlet boxer aldım çorap aldım 4-5 elbise aldım Zara dan iki kot iki tulum aldım Yazlık ayakkabı aldım spor ayakkabı Skechers Hoşuma giden birşey olursa ara ara alırım
NatashaRomanoff Noname21 çok iyi yaa bayağı yapmışsınız güle güle kullansın 🌺🌺 Bende bakıyorum bakmaya başladım daha doğrusu bebekken daha kolaydı şimdi daha zor geliyor seçmesi 16 aylık kızım 🥰🙏🏻
bakkalemzigi NatashaRomanoff lcwdan aldım çoğunu kuponla bir se hepsiburada da e bebek indirimleri oluyor ordan aldım
NatashaRomanoff bakkalemzigi Lcw’da çark çok az veriyor bana indirimi şansıma mı nedir anlamadım. Güle güle giyinsin 🥰🙏🏻
Birprensannesi______ pinar61 varlıbaşta ebebek var bu bize daha yakın genellikle oraya gidiyorum ama civilin outlet bölümüde var daha uygun bazen hangisi denk gelirse 😊
Noname21 NatashaRomanoff benimki dört buçuk yaşında artık gidip kendimiz seçiyoruz kendi seçiyor Size en çok lazım olan bol bol kaprili takım park da falan rahat oluyor
maygirl NatashaRomanoff 2 ay once almistim bulundugum yerde bebek butik magazasindan bu yaz yeter aldıklarım.Rabbim saglikla giymeyi nasip etsin..
kahvemsadeolsun NatashaRomanoff Geçen sene aldım. Bu dönemde seneyekileri alırım. Lcw, h&m, zara, defacto ve bazı instagram butikleri
NatashaRomanoff kahvemsadeolsun ben ona geçemedim daha her alışverişte seneye için birkaç parça atıyorum ama zamanı gelince yetersiz kalıyo seneye ona başlarım ama en mantıklısı o gerçekten ufak tefek çıkan ihtiyaçları desteklenir sonra daha iyi olur