dogadan01 Bebeğimin burnu akıyor sadece uyumuyor günlerdir yarım çay kaşığı versem olur mu? 2 yaşında. Kullanan var mı?
Lavitaebella dogadan01 oğlum 5yaşında,alerji şurubu sanırım doktor öksürüğü için vermişti,burnu da akıyordu. 1tatlı kaşığı veriyoruz o durumlarda,uzun süre kullanmayın yazıyor üzerinde. Doktorunuza danışın yine de. Bir de burnunu açın tıkalıysa.