Zumram23 8 gün önce sezeryan ile doğum yaptım ve bugün dikiş yerimde ele gelen uzunca şişlik ve sertlik farkettim normalmi bilenler yardımcı olabilirmi
ZeydsMom Zumram23 hayir canim. Dikisin uzerini soyluyorsun dimi. Sert sislik dikis boyunca. Bendede 1 hafta gibi oldu doktor kontrolumdede gosterdim normal dedi. Sonra baya bi kaldi galiba unutmustum. Gecip gitmis.