iremyll Merhaba anneler, bebek düşünüyoruz adetim 6 gün gecikti test yaptım fakat negatif çıktı ama regli de olmuyorum başına böyle bi durum gelen gebe olan anneler var mı aranızda
ayse01_alparslan iremyll bir hafta filan erken bidegec görebiliyoruz adetti beklemelisin biraz daha olmazsa. Test verirsin sağlık ocaginda
iremyll ayse01_alparslan 1 hafta falan geçince test verebilirsiniz deniyor nette ona aldandım :( üzüldüm de negatif görünce
Gme1709 iremyll eczaneden erken gebelik testi alın onla deneyin onun doğruluk oranı çok yüksek. Googleye erken gebelik testi yazabilirsiniz. Ambalajsız kutu almayın o testler sahte ya da bozuk çıkıyor 😊