baloglusss Kızlar bir doktor anne takip ediyorum yoğurt mayalamak için evde marka toz maya kullanıyordu probiyotikli yoğurt için. 2 kere yaptım biri kremamsı oldu diğerini de yoğurt makinasında yaptım hiç tutmadı. Ben şimdi bu sütü nasıl yoğurda çevirebilirim tekrar imdat 🫠🥲
NmalkoC baloglusss ben evde yeşil paket alıyordum sütü ısıtınca bi çay bardağına sütü koyup mayayı koyup 30 dakıka kadar bekletin sonra 1 litre süte mayayı karıştırın çok sıcak olmasın süt kavanoz kapaklarını kapatıp 6/7 saat civarı bekletiyorsunuz sanırım ev yoğurdu mayası gibi sert olmuyor ama belki biraz sıcak mayalıyosunuzdur o yüzdende bazen çok sıvı tutuyor
Gizmokzilla baloglusss ben hep öyle mayalıyodum ama şoktan alıyodum mayayı tadı da çok lezzetli oluyordu, belki markadan kaynaklıdır sizin bilemedim 🌸
baloglusss NmalkoC aynı dediğiniz gibi yaptım geçen sefer işte dediğiniz gibi sulu oldu sanırım çok sıcak bırakıyorum sütü bu seferde şimdi fark ettim hatamı mayayı döküp karıştırıp bekletmeden yogurdu karıştırdım
Maka_Paka baloglusss Activia yi maya yapacaksin bacım. Direk bebeğe yedirmeyeceksin. Sütü kaynattin mi ? İçine bir tane activia koyup mayalayacaksin
bbbtt @“baloglusss” bebeğim 8 aylık, 6.ayından beri yoğurt yiyor doktorumuz maya olarak activia probiyotik kullanabilirsiniz dedi. Bende yoğurt makinesinde yapıyorum taş gibi oluyor valla, bayılarak da yiyor
baloglusss Maka_Paka tamam aynı şeyden bahsediyoruz bacım 1 yaş öncesi activia ile yoğurt mayalanmaz :)
sinemgkli Benim bebeğimde yeni ek gıdaya geçti yeni yaptım çokta güzel tuttu mayayı aktifleştirmedim hiç eşim süt aldı 15 20 dk kaynattım bi paket 1 ile 5 kg süte yetiyor zaten serçe parmağımla sıcaklığını ölçtüm 7ye kadar saydım azıcık sinek ısırığı gibi sıcaklıkta parmağınızın sıcaklığa dayanması lazım yanı mayayı içine döktüm güzelce karıştırdım sonra kavanozlara bölüştürdm kalın havluyla sardım 8 saat bekledm 5 saatte buz dolabında beklettm açmadan vivo markaydı benim toz mayam bide sütü kaynatırken ara ara kepçeyle karıştırın o zamanda güzel tutuyor
baloglusss sinemgkli günlük sütlerde kaynatmaya gerek yok 45°’ye ayarlayın diyorlar da nasıl 45° olduğunu anlayacağım bir de ben sütü çok sıcak bıraktığım zaman çok sulu oluyor sanki hafif serinlikte daha güzel tutuyor benim oğluma öyle mayalııyordum benim Markam evde diye bir marka
sinemgkli Benimki günlük değildi ondan kaynattım ama günlüktede aynı şekil kaynatmayın ısıtın gene serçe parmağınızla 7ye kadar sayın sinek ısırığı gibi olduğunda mayalanmaya hazır mayanında markasının fark edeceğini sanmıyorum benim bebeğim baya severek yedi ısısını ayarlayamadığınız için sıvı gibi olabilir sanırım bende başta korkmuştum açıçası tuttaramıcam diye inşallah tutar sizinkide
sinemgkli Bide yoğurt için termometreler var onlardanda kullanabilirsiniz derece için trendyolda bulabilirsiniz