balkizim1 Kızlar dogum yaptım 2.gununde enfeksiyon çıkmış. Yatırdılar 1 hafta kalır dediler. Durumun uzaması gibi bir şey olur mu hastanede kalıyoruz. Başına gelen var mı. Umarım tahliller güzel çıkar. İyiye gidiyor dedi doktor ama
arasardaannesi balkizim1 bnmkıde enfeksiyondan 1 hafta kaldı antıbıyotık bıtınce cıktı ıns sızınkıde öyle olur 🌺🤲