selam kızlar, salı gününden beri hasta olmayı bekliyorum. adetlerim çok düzenli değildir o yüzden geciktin mi bilmiyorum. Ptesi gününden beri mide bulantısı ve baş dönmesi var. Dün akşam idrar testi yaptım negatif çıktı. Olsa çıkardı diye düşünüyorum ama neden bu belirtilerim var çözemedim. Başına böyle bi durum gelen var mı ne olabilir bu yaşadığım?