subatmasali Merhaba. Aldığım mamayı 17 Nisan da aldım yarın süresi doluyo. Son kullanma tarihi 2025. Kutu açılış tarihi 1 ay olacak. Daha kutunun yarısı duruyo atiyim mi çöpe üzerinde 1 ay içinde tüketin yazıyor