Bebeğim 19 aylık oldu ek gıda döneminden beri her şey oyunla yediriliyor çok nadir zamanlarda iştahı açılıyor genelde hep iştahsız boy kilo ortalamada yine ona çok şükür. Yemek hazırlayıp çeşit çeşit şeyler deneyip istememesi moralimi çok bozuyor beni şok yıprattı bu olay. Tv vs vererek yedirmedim hiç ama karşısında maymun oluyoruz hep zaten genel olarak yorgunum üstüne bu iştah olayları bu aralar zaten domuz gribi olduk galiba ondan öncede kakası bi tuhaftı mikrop kaptı bağırsakları sanırım siz neler yapıyorsunuz nasıl kendinizi sakin tutuyorsunuz