Arslan Bu markayı kullanan var mı? ikinci kere hamilelik yaşıyorum. İlk oğlum da almamıştım göğüslerimden çok çektim.Şimdi alacagım fakat en uygun olanı bu.İşe yarar mı merak ediyorum ona göre sipariş edeceğim ☺️
aven Arslan ben aldim kullandim fakat cok yara olmamisti gogsum korunma amacli kullandim cok memnunum. 999 ayar
Arslan aven Zaten korunma amaçlı önden kullanmak gerekiyormuş bunu kullanınca göğüslerde yara meydana gelmiyormuş.kullanmama ragmen yara olusursa üzülürüm 🥲