Herkese selamlar🌸 elele marka otomatik kendinden sallanan ana kucağımız var. Kızım bir kaç gündür üstünde uyumayı alışkanlık haline getirdi. 2-3 saatlik uyuduğu oluyor. Belini ağrıtır mı, omurgası için bi sıkıntı olur mu içim rahat etmiyor. Uyuyor diye de sevinmiyor değilim ama beli ağrıyorsa diye de huzursuzum. Sizin bebekleriniz de ana kucağında uyuyor mu bir sıkıntı oluşur mu fikirleri merak ediyorum