rodisko Arkadaşlar merhaba köydeyiz bebeğim 6 buçuk aylık sanırım grip oldu yada üşüttü ? Doktora gidene kadar ne yapmalıyım sürekli burnu akıyor heniz akıntısı var uykudan uyanıyor ateşi yok Allah’a şükür
caylavyu rodisko Burnunu sürekli temizleyin serum fizyolojik ile. Bol bol emzirin, birde siz sarımsak yutun sütünüzden faydalanır o şekilde. Çabuk atlatır inşallah geçmiş olsun.