kereminannesiyim Kızlar doğumdan 50 gün sonra ilk adetimi oldum şimdi ikinciyi bekliyorum normalde 28 günde bir tekrar olurdum bugün 29 gün oldu hala olmadım adet düzensizliği olan bir şey mi korunuyoruz ama insan korkuyor yine de
Ecekus_mom kereminannesiyim geç gelebiliyor benim de öyle oldu, insan korkuyor tabi ama korunuyorsanız geç gelmesi normal, inşaallah çok gecikmeden gelir de evham yapmazsınız
yunel04 kereminannesiyim korunuyorsan kokma canım ben 3 bebeğimi doğurdum 21 günlük ilk iki bebeğimde de 1 yıl sonra adet oldum bunda nasıl olur bilmiyorum ama
milav kereminannesiyim emziriyor musunuz ben hala regl olmadım yaklasık 50 gün oldu benimde doğum yapalı
yunel04 kereminannesiyim ilk bebeğimde evet 1 kere oldum oda kaç ay sonra oldum sonra 1 yıl sürdü olmadım ikincisinde hiç olmadım 1 yıl sonra oldum benim lohusalık kanamamda adet gibi 3 4 gün yoğun sonra az 2 hafta sonra tamamen bitiyor
231123_ 5.5 aylık kızım var son 3 aydır düzensiz adet oluyorum bu ay olmadı korkmaya başladım normal mi acaba 🙄
findikimfistikim 231123_ oldunuz mu acaba ben de geçen ay ilk kez oldum şimdi 2.yi olmam gerekirdi 1 hafta geçti olmadı
findikimfistikim birannebir evet oldum, 9.ayda oldum. Şimdiye kadar 2 kere oldum ama 2.si geç geldi korktum hatta😂
nesligedikli kereminannesiyim Benimkide gecikti doğum yapalı 5 ay oluyor iki defa oldum sadece gecikti benimkide doktora gittim sordum 1 yıla kadar normal diyor düzensizlik