Benim kizimda 9 ay 7 günlük. 1 aydır emekliyor. Emeklemeyi öğrendiğinde babaıldamayı bıraktı yaklaşık 2-3 hafta hic bir kelime söylemedi. Yeni bir sey öğrendiklerinde eski yaptiklarini bi anda birakirlarmis nöbetleşe devam ediyormus kisaca. 4 disi var 5 ve 6. Dişi cikarmaya calisiyor su an. Ayağa kalkmaya çalışıyor yataginda dizlerinin üstüne falan oturuyor. Sadece baba ve dede diyor onun harici hep babildama var. Bi tanidigimin kızı hic emeklemeden direkt 11 ayda yürümüştü. Bazilsri hic babildamadan direkt konusabiliyor. Her çocuğun gelisimi farklidir kendinizi strese sokmayin. Ben de 8 aylikken niye emeklemiyor diye kendimi yedim ertesi gün bi baktim 1-2 kere gitti sonra 3-4 derken su an evde tur atiyor. İnanin bi anda öğreniyorlar. Bence bi sorun yoktur