Cok zor kardesim cok zor🥲🥲🥲 yani biraktim icmiyorum ama acayip canim istiyor.Bence motive kaynagin olmasi lazim benim esim.Cunku esim icmiyor sigara.O icmeyince bende icemiyorum.Eskiden fabrika bacasi gibiydim valla.Hamile kalinca 6. Haftada filan cat diye biraktim.Cunku azaltarak olmuyor denedim.Ee dogunca da emziriyorsun.Emerken de icmiyorum.Ama cok acayip canim istiyor o ayri mesele 😞😞