kayrapinar ağlamıyorsa bir sıkıntısı yoksa eğer korkma canım benim oğlan 1 yasında olucam pişpişlemeye aldıgın anda öyle uyku moduna gecince direk inlemeye baslar hatta ses kaydı olsa suan atardım uyumaya calısıyor yanımdaa ve aaaa ııı diye inliyoe uykusundada yapıyor artık alıstım😌