Kizlar cildim kuru. Her gun her sabah cerave ile nemlendiririm. Sanırım bitek bu düzen oturdu. Asla makyajimi yapamiyorum. Sürekli pullanma oluyor. Note bb, loreal true match fondöten, en son bunlari denedim. Biraz gozeneklerim de var. Uygulama olarak da sunger ve firca denedim. Surekli dene sil dene sil durumundayim. Asla oturtamadim. Sizin varsa rutin kullandiklariniz paylasirsaniz sevinirim. Makyaj yapamiyorum resmen daha dogrusu yanlis secimlerden oturu beceremiyorum😊