Laboquick aldım 10 tane. Regl bittikten 10. Gün başlamayı düşünüyorum yapmaya. İlk idrarla yapılmıyormuş sanırım. Saat 11 12 gibi yapsam her gün uygun mu yada öğleden sonra 5 gibi falan farkeder mi?
Bir de çizgiyi görünce üst üste her gün mü ilişki yaşamak gerekir