hiralies açıkçası ben doğduğundan beri kalın hiç giydirmedim bünyesi alışsın diye bilerek öyle yaptım şükür hiç hastada olmadı kışın evim geceleri 16 dereceye kadar düşüyordu ama yinede abartmadim mesela ben bugün anlattığım tarz giydirdim bı arkadaşım geldi kızını sarıp sarmalamisti ama onun bebeği o şekil rahattı çünkü doğduğundan beri o şekil giydirmisti o yüzden fazla abartmadan gonlunuzun rahat ettiği şekil giydirin yada en basiti siz nasıl giyosaniz onuda o şekil giydirin