mamacitaS kizim 1 yasina girdi ama hic dişi yok elimle bakiyorum sertlik vs de yok bu sekilde bizim gibi olanlar var mi ne zaman cikti disleri merak ediyorum daha beklicek miyim 😀
KaynanaYiyen mamacitaS Benim bildiğim bir yaşına kadar diş çıkmazsa tahlil isteniyor bilginiz olsun. Hatta bugün Osman gönülal Instagram’da paylaşmıştı
bsra_x mamacitaS bizde 1 yaşına girdik dişimiz yok doktora götürdüm tahlil yaptırdık tahlilleri normal çıktı doktor çıkar 1.5 yaşına kadar dert edilecek bi durum yok dedi
Nazendece mamacitaS hiiccc endişe etmeyin dogum günümüzde bizimde yoktu😄 ondan sonra alttan iki tane birden geldi bende cikmicak hiç diye düşünüyordum
mamacitaS KaynanaYiyen evet bende gordum o hikayeyi ondan sonra yazayim dedim belki yaptiran vardir diye. pazartesi kontrol var doktorda sanirim tahlil yapilcak bize de bakalim
mamacitaS bsra_x pazartesi kontrol icin götürücem doktora bakalim yapsin. bencede normal ama cok sasiriyo herkes😀 benimde cok gec cikmis belki genetiktir bakalim
Melovealp Bizimde nerdeyse 14 aylık daha geçen hafta çıktı dişleri,alt iki diş aynı anda.Ben 12.ayda testlerini yaptırdım ama birşey çıkmayınca doktor 15 aya kadar bekleyelim demişti.Çıktı çok şükür.
mamacitaS Melovealp bekliyorum bende o aralarda cikar diye düşünüyorum yine de testleri yaptirmakta fayda var tabii ayni anda cikmasi cok iyi olmus darisi bize☺️
mamacitaS Nazendece galiba durup bi kac tane gelicek bizimde ayni anda cikmasi cok rahatlatir bakalim bekliyorum ☺️
sumeyyeuzuun_ mamacitaS çocuğunuzun tiroidlerine ve d vitamini değerlerine baktırmalısınız genelde 1 yaşına geldiğinde 1 diş çıkarmış olması beklenir.
mamacitaS sumeyyeuzuun_ kontrol edildi sorun yok 15 aylik olana kadar normal dedi doktoru en son kontrolünde 😊
mamacitaS Emir_zehra doktorda ayni seyi söyledi 15 aylik olana kadar bekleyebilirsinizz sorun yok dedi