atesarp İstanbulda hava güzellisti artik sanki evin içi 25 26 derece oluyor bizim paşada 6.5 aylık başladınız mı kısa kollara bizimkini soyarken çok mutlu giyinirken çığlığı basıyor acaba sıcaklıyormu ince uzun kol giydiriyorum hala üşür diye korkumdan
duyguloji3478 atesarp benim kızım da sevmiyor uzun kollu çok terleyen bir bebek o sebeple ben terleyip hasta etmemek için kısa kollu giydiriyorum eğer kendimde kısa kolluyla evin içinde üşümüyorsam
atesarp adaatuna yaa maşallah ne biliyim ben üşüyen bi tipim genelde onuda üşür sanıyorum 23 benim için baya düşük 😄
atesarp duyguloji3478 ya evet ben askılıyım mesela şuan ama onunla uğraşirken ekstra sicakliyoruz sanki biz hareket ettigimiz için o simdi o kadar aktif degil sabit üsür diye düsünüyorum hep kararsiz kaldim o yuzden
AEgemm atesarp hahah biz de sizin gibiyiz Antalyadayız hala uzun giydiriyorum bir kç gün hava iyiydi o zaman kısa giydirdim
duyguloji3478 atesarp valla çocukları nasıl alıştırırsak öyle gidiyor bende sıcağı sevemiyorum bunalıyorum çocuğu da kendime benzettim oda öyle şu an köye gittik orda bile abartı giydirmedim hasta da olmadık şükür o sebeple sizde kendinize göre alıştırın canım sen ne giyiyorsan max bir fazlasını giydir
brsnn Ben Mardin’deyim uzun kolluyla devam hâlâ. Bir hafta sonra buralara gelir ama yaz, giydirilir o zaman.
atesarp duyguloji3478 mesela göğüsü ensesi sıcak kolları serinse ya da bacaklari üşüyor anlamına gelir mi bizimkinin kısa kol giydirince öyle oluyor
duyguloji3478 atesarp valla bilimde kollarımız diğer yerlere göre serin oluyor ama üşümüyoruz bence göğüs ve sırt çok önemli oralar sıcaksa sorun etmiyorum ben bacakları ve kollarını ama sizin çocuğunuz tabi soğuğa ve sıcağa nasıl tepki veriyor daha iyi bilirsiniz 🌸🙏🏻
Busraata33 atesarp Mersindeyim havanın durumuna bağlı genel olarak kısa kol bazen zıbınla geziyor sadece bazende alt uzun üst kısa..Havanın durumuna göre giydirin küçüklüğünden dolayı değil bebekte zaten küçük değil 🙃Terletmemeyi tercih ederim
atesarp Busraata33 bizimkide uzun kol ince penyeyle terlemiyor ama soyununca daha mutlu oluyor zıbınla bende bunaliyormu acaba diye düsündüm ilk bebiş olunca korkuyor insan bir de bronşit geçirdik tedirginim hep o yüzden
KuzeyinAnnesi03 atesarp 4 aylık giydiriyorum 3 aylıktan beri evde petek yanarken de giyiyor. Geceleri zaten genelde hep çorapsız ve kısa kollu uyur odası genelde 23 derece ve üstü. Şuan bütün evin camları açık ev 22 derece ✌️ Konum bildiriyorum İstanbul 😅
atesarp KuzeyinAnnesi03 bizim camlar açık olduğu halde 26 yı görüyor derece bende artik kısa kola geçeyim madem çünkü gelen yorumlardaki sıcaklığın bile üstü bizim ev
delirmeceler atesarp bende istanbuldayım evin içi 22-23 bandında geziyor ince uzun kol gece uyurlarkende 0.5 uyku tulumu tercih ediyorum hala
atesarp delirmeceler bende istanbuldayim gündüz bütün güneş evin içinde işte bizim ev gecede 24 25 bandında oluyor ve sizin gibi ince uzun kol giydiriyorum gece gündüz
kimbumadam atesarp Güneş bizimle oyun oynuyor :) Sabah saatlerinde salon ve yatak odası hamam gibi Bebek odası mutfak misafir odası buz gibi Öğleden sonra 2 gibi yön değişiyor tam tersi oluyor Evi de sürekli gezdiğimiz için cıbıl moda geçemedik daha😂
atesarp kimbumadam aynısı sabah güneş yatak odası ve mutfakta ögleden sonrada oturma odası ve giyinme odasına geçiyor bebisimin bi odasi yok henuz bizimle yatıyor üst kat önü arkası açik evin karsilikli cam açsam kapilar carpiyor rüzgardan ne giydircegimi şaşırdım artik ama ev hamam gibi 26 27 yi görüyor