Asel3504 Eko sonuclarindan anlayan arkadaş varmı doktor pazartesi konusucaz dedi taşikardi ve yüksek nabız durumum var
Asel3504 duyguloji3478 kuzum bu eko bişey gördüler pazartesi farklı bir eko yapıp konusucaz dedi doktor sana da çok geçmiş olsun
duyguloji3478 Asel3504 doktorum gerek duymadı ama nabzım aşırı yükseliyor 156lara çıkıyor genelde stresli isem en düşükte 46 o kadar uçurum var yani arada