Herkese merhaba kızım dün 18. Ayına bastı ve ben de memeden kestim aslında niyetim tam 2 yaşına kadar emzirmekti bunu çok istiyordum ama sürekli meme istemesi dışarı çıktığımızda parkta otobüste her yerde meme meme diye ağlaması ve asla aç filanda değil çıkmadan iyice emziriyordum gece boyu içmesi gündüzleri 2 dk bi gelip isteyip yalandan emip gitmedi anlayacağınız oyuna çevirdi ve ben de birden artık kesmem gerektiğini düşünüp kestim ama duygusal anlamda çok üzgünüm keşke kesmesemiydim erken mi diye düşünüyorum sizce 18. Ayda erken mi bebeğimde üzgün ama meme ucuna salça sürdüğüm için istemiyor gördükçe. Ayrıca meme yüzünden asla yemekte yemiyordu şimdi meme olmadığı için mecbur öyle çokta iştahla olmasada yiyor.