sedaaminee Haydi 3 haziranda dede korkut parkı içerisinde bulunan müşterek kafe de buluşalım :) Kimler gelir?
sedaaminee Çok kalmadı saat de buradan belirleyelim olmadı katılmak isteyenler herkese uygun olabilecek bir saat olsun. Ben Ertuğrulgazi de oturuyorum araba ile geleceğim bu civarda oturanları alabilirim de
aven sedaaminee super olur canım ben 15:30 da cikiyorum isten cunku daha erken bulusalim derlerse de cogunluk ben mesai bitiminde bebisimi alir gelirim yaniniza anket acamiyorum yaa deli etti beni uygulama anket isimizi kolaytiracak aslinda
aven sedaaminee yani 3 haziran icin kesin diyorsanız saat araligini anket yapabilirsin mesela birde ustte tutmaya calisalim eskisehirli arkadaslarimiz da görsünler