Çok sağolun kızlar sürekli emziriyorum 2 saatte bir alarm kuruyorum güzel de emiyor hatta ilk pompa ile sağıp biberon verip sonra kokumu alması için emziriyorum bugün yine gittik 15.97 olmuş 0’6 düşmüş yine 3 gün sonrasına çağırdı ayakları mosmor oldu çocuğun bu kadar kan alınması da yanlış değil mi sizce kanı kalmadı hemşire zor çıkarıyor