gesibaglarizeze 7 aylık bebeğim Avent emzik kullanıyoruz normalde ama artık damaklı emziğe mi gecmem lazım? Bir instagram videosunda gördüm damaklı emzik kullanılmalı diyordu. Bilgisi olan var mı acaba?
Unicorn67 gesibaglarizeze aventinde ay ay değişiyor emziklerk bence aventten devam edilmeli ben öyle yapıyorum
gesibaglarizeze Unicorn67 ben de 6-18 aya gecmiştim ama şimdi damaklı olmalı diye doktor videosu gördüm kafam karıştı