Merhaba anneler bebeğim 23 günlük
Phılıps avent soothie emzik almıştım ama midesini bulandırıyor öğürüyor çok sinirlenince tutuyor sonra atıyor 1-2 dk durmuyor yani
Chicconun physıo emzik yapısı dikkatimi çekti ve küçük duruyor phılıpse göre midesini bulandırmaz sanırım küçük olursa diye düşündüm
Chicco mini soft var o emzik 0-2 ay olarak gözüküyor
Ve nuk un emziği phılıpse göre yapısı farklı ve küçük duruyor Nuk genius 0-2 ay
Arasında bu emzikleri kullanan var mı ?
Ya da önereceğiniz emzik var mı ?
Bebeğim phılıps alınca öğrüüyor