Kız bebek erkek bebek olması, doğum kilosu hepsi bir etken. Kilosu gayet iyi. Hiç takılmayın böyle şeylere. Benim bebeğim erken doğdu minicikti, bebekken çok güzel kilo aldı epey tombişti hareketlendi zayıfladı aylardır kilo almıyor ama persentilin içinde. Yani hiçbir zaman takılmadım. Sağlıklı olsun da