Kızlar 19 aylık oğlum çevremde herkes süt içir artık inek sütüyle doyar diyorlar ama ben güvenemiyorum ek gıda+formül mama (bebelac gold) kullanıyorum..Hangisi sağlıklı olur bilmiyorum yine formül mama verip inek sütüde verebilirim yada tamamen kesip malum aşırı yüksek mama fiyatları inek sütüde verebilirim kararsızım yani ne yapmaluyım sizce? Mesela gece yatarken süt ile doyarmı ?