ilgazz Hiçbiri bence gazlı ise Bebek hiçbir şey işe yaramıyor. Her emzirme sonrası gazını muhakkak çıkartın ki bağırsağa inmeden yakalayın ayaklarını sıcak tutun. Ben acı elma yağı birer damla ayak tabaklarına sürdüm rahatladı. O clinid mıdır nedir onu almıştım tirt yani işe yaramadı bizde. Hep masaj yapmak istedim az az yapabildim sancidan izin vermezdi 2 ay olunca yavaş yavaş izin vermeye başladı